قديم 15-04-2013, 02:00 PM
الصورة الرمزية Engineer Ebrahim
Engineer Ebrahim Engineer Ebrahim غير متواجد حالياً

استشارى السيارات الصديقة للبيئة
من انا؟: أسكن قمم الجبال .. التي فوق أسطح الكواكب والمجرات
التخصص العملى: مهندس صيانة سيارات
هواياتي: الرياضة

Engineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud ofEngineer Ebrahim has much to be proud of
للاهمية شركة الجراج الأسكندرية لمعدات مراكز خدمات السيارات

بسم الله الرحمن الرحيم
F LASHCar
بعد إذن الأدمن ده أول موضوع ليا هنا وبداية لحياتي المهنية فساعدوني بالله عليكم
انا المهندس إبراهيم يوسف مدير فرع لشركة الجراج لمعدات مراكز خدمات السيارات بالأسكندرية من كواريك الرفع وخدمات الكاوتش وأيضا كشف الأعطال لمعدات النقل الثقيل واللانشات البحرية واجهزة تكويد مفاتيح واجهزة إستعدال هياكل السيارات واجهزة تنظيف الرشاشات واجهزة ضبط الزوايا والإتزان وأجهزة كشف أعطال جنرال واجهزة متخصصة لأعطال السيارات وعدد الجراج وأجهزة شحن الفريون .
اتمني تشرفوني بالموقع www.el-garage.com
www.facebook.com/klxalx دي صفحة كلاكس اسكندراني انشاء الله بنجمع مراكز خدمات صيانة السيارات الأمينة والكويسة وانشاء الله بننزل نصور شغلهم وعروضهم وعناوينهم وأرقام تليفوناتهم وآراء الناس عنهم نتمني اننا نتواصل وده رقمي وأسعد بكل الناس ويشرفني اتعرف بأجمل صحبة من مصر موتورز 01093366147
مستني نصايح حضراتكم وفين يكون حد هيفتح مركز جديد أو حد عاوز يعمل تجديد أو صيانة أو upgrade يدلني عليه وانا مفيش مشكلة عندي أسافر بلاد عشان أقابل حد وأعرض عليه المنتج فلكل مجتهد نصيب انا معايا مهندسين ومهندسات شباب حديثي التخرج وده مشروع بإذن الله مفتوحه عليه بيوت وأمل اننا نقف علي أرض ثابتة بيكم وبثقتكم ... وآسف لو فيه أي تجاوز .. وانا تحت أمركم في أي وقت