قديم 14-04-2013, 06:43 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى لاصلاح التكييف ........... و نصائح هامة ........... و شكر لورشة سيد ذكى ( الاسكندرية ) و لورشة احمد حنفى ( القاهرة المعادى )............. و شكر خاص للاستاذ sayed2077

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا بوجه تحياتى لحضرتك يا استاذ احمد ولكل الاعضاء الكرام

ثانيا

لا شكر على واجب اهم حاجه ان الحمد لله التكيف ظبط الحمد لله وكفايه بجد ان حضرتك مبسوط من الشغل

وبالنسبه للفريون فدائما والشهاده لله الاسطى احمد يروح يجيب اسطوانات الفريون من المستورد شركة اولاد رزق وعمره ما جاب فريون غريب حتى هو دايما يقولى انا عمرى ما بشتغل فى الفريون الصينى ده غالى بس تمنه فيه

وبجد انا سعيد جدااا ان حضرتك مبسوط من التكيف واتمنى حضرتك تيجى زيارة تانى علشان نتقابل ان شاء الله واعذرنى والله ساعتها كنت جنازة والدة صديقى و ان شاء الله الجايات اكتر من الرايحات بس علشان نتقابل فقط مش علشان تصلح حاجه :D

الله يكرمك يا استاذ سيد تسلم لى و ان شاء الله دايما فى الخير

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا