قديم 14-03-2013, 12:41 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى ...... مع تغيير جوان وش السلندر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

كنت عاوز رأيك يا كبير ، شوفت الوش متخربأ ازاى من عند مجارى الميه ده كمان بعد ماركبت والعربية لسه مبرجلة فى السلانسيه

له حق كارز يزعل منك عشان انت بتتعمد تزعل الناس انت بتحيى ناس وتسيب ناس مع ان انا الى قايلك على معجون الحديد هههههه الله ينور ما عملتش فريزة للصباب ليه ورديه وغيرت جلد الصباب عالاقل عشان ما تفكش تانى وابقى هاتلى الانكيه التسعة عشان مش موجود عندنا : 010104~171:

انا عملت موضوع الوش ده قبل كده فى عربية بولو مودل 97 كان الوش مفتح وفعلا عملت حشو ارالديت وماشاء الله بايع العربية شغالة زى الفل
والكلام ده كان من 5 سنين

بالنسبة بقى لموضوع الألنكيه مقاس مسمار الوش 10 نجمة لها 12 سن

انت عاوز مقاس 9 ولا 10 لأن ال9 مانفعش يدوب فك وبس انما ربطت بمقاس 10 بعد مارجعت من الحى العاشر [/QUOTE]
انا عاوز التسعة عشان مسمار وش سلندر المرسيدس والاكوتافيا تسعة ومش هيجرا حاجة لو جبت العشرة او الطقم كلو هحاسبك عليه اما موضو ع خربقة الوش بقى انت ما قلتليش انك عملتو قبل كدة وانا بحكيلك علية ثانيا انا ما اقصدش اديقك انا كنت بهزر معاك عشان ما حيتنيش زى الاخوا الاعضاء ثالثا ما تزعلش انت احسن ميكانيكى فالموقع