قديم 11-03-2013, 10:39 PM
الصورة الرمزية melkhayat83
melkhayat83 melkhayat83 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Engineer

melkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to allmelkhayat83 is a name known to all
افتراضي رد: اي مساعده في الاكسارا انا جاهز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزينى مشاهدة المشاركة

اشكرك اخى جدا جدا لقد عملت رسترت للعربيه زى الفل بس ممكن اتقل عليك شويه وعندى حاجه تنيه عندى مشكله وارجو منك ان تفيدنى فيه لم بكون ركب العربية واكون ماش واقف بعدكده اجى امشى من حالة الثبات العربيه تنتش منى ولم اسيسه سنه سنه متنتش اسف للاطاله ورجو منك ان تساعدنى واشكر مره تانيه على المشكله الاوله

ملحوظه تم عمل كشف على الزيت الفتيس وكشف اعطال عن طريق متخصص ولا يوجد اى اعطل ولم حكتله على المشكله قى الكشف على زيت الفتيس مع انى كاشف على زيت الفتيس والمكنيكى قال ما فهوش حاجه تمم

اولا الحمد لله ان الموضوع الأولاني اتحل وماتشكرنيش علي حاجة كلنا بنتعلم
ثانيا بالنسبه لموضوع الفتيس انا رديت عليك في مشاركه قبل كده وقولتلك ان المشكله
بلوف ضغط + زيت + تحديث software وبلوف الضغط لازم تبقي اصلي اصلي اصلي تمنها دلوقتي 1000 جنيه اوعي تجيب الي ب 600 انا شوفت واحد كان بيركبهم اول ماركبوا فرقعو في العربيه والزيت الأصلي برده

كل العربيات الي فيها الفتيس الأوتو من النوع AL4 هاتلاقي فيه نتشه بين الأول والتاني الأكسارا ال c4 البيجو 307 فارأيي كبر دماغك لو الموضوع مش كبير وافتكر محاسن الفتيس في النقل من التاني للتالت فاجر بتجيب 80 هوا