الموضوع: سؤال ف فيرنا 2013
قديم 10-02-2013, 07:55 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال ف فيرنا 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاني عبد الحميد مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك علي العربية - ثانيا خلي بالك عشان الطرق في مصر كل يوم بيطلع فيها مطب كل ما استطيع ان انصحك بية اظبط هوا الكاوتش عشان لو زاد او اقل ممكن الفردة تضرب لا قدر الله - ربنا يسترها معاك ومعانا - بس انا اعتقد ان فعلا الجنط الحديد اقوي من الالومنيوم -ولو عاوز تغير فية عضو عامل معلومات مهمة جدا عن تغيير الجنط والكاوتش انصحك تقرا الاول((((معلومات عن الكاوتش و الجنوط 1ahmad kandil )))

الف شكر يا باشا وفعلا كل بتوع الزوايا والترصيص بيقولوا الحديد اقوووي فعلا الاسبور معمول عشان الطرق الحرير اللي مش موجوده ف مصر وانا بنفسي شفت كميه جنوط اسبور عنده متكسره وربنا هو اللي بيستر مع اصحابها