قديم 09-01-2013, 08:12 PM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all
افتراضي رد: انقذوا الناس من الــ M11

كلام حضرتك مضبوط انا معايا العربية 2013 ممتازة مش هاقول غير كدة مش علشان انا مالكها لا عن اقتناع انا اولا مكنتش ركبتها ولا شفتها غير علي النت انما لما شفتها ف المصرية توريل عجبتني جدا وذاد اعجابي بيها لما استلمتها تاني يوم انا بس عايز الي يتكلم عن عربية ميكنش متحيز لعربية تانية او مركبش العربية دي من اساسة وانا بقرأ المواضيع كل الي يقول انا سمعت انا واحد جاري جابها ياجماعة الي يحكم علي العربية هو صاحبها او من ركبها وجري بيها وشاف عيوبها قبل مميزاتها والاخ بتاع 4×4 سمع من واحد عند كهربائي وبيحط 80 يعني من البداهه كدة عربية زي دي تحط 80 لية طب محنا عارفين مشاكل 80 اية ف العربيات الحديثة وبعدين السيارة بالمحافظة حافظت عليها عاشت معاك انمت هاتعمل عنتر بن شداد علي عربيتك علشان تسابق واحد معاة عربية موديل تاني وتدبحها علشان تبين لة انك الافضل طب دة هايؤثر علي عربيتك هو لو كل واحد التزم بصيانة عربيتة او محافظة عليها ومشي بما يرضي اللة العربية هاتعيش معاة زي الفل واللة انا مكنتش حاطط العربية دي اطلاقا ف حساباتي بعد 3 شهور من اللف والدوران علي النت معجبتنيش اي عربية بنفس الفئة السعرية الا لما شفت دي وجربتها بنفسي وحكاية البطيخ والشمام الي العربيات الصيني بتقاس بية محدش فينا ينكر اد اية الصين مبدعة تقليد مش تقليد انما بتجيبلك عربية زي الفل بمبلغ زهيد لكن مشكلتنا ف الوكيل وتقفيلاتة من الاخر وعلشان الاطالة السيارة دي واللة مش تحيز دي مصفحة ماشية علي الارض جرب عفشتها كدة علي طريق يكون ناعم ونظيف وطبعا قليل عندنا ف مصر الطرق دي هاتحس انك مش راكب عربية خالص وخاصة لو قافل الزجاج ودة مش تحيز لعربيتي لكن بأمانة بعد تجربة