قديم 25-12-2012, 07:11 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أركب ستائر ولا أكبر دماغى

اولا فكرة انك تركبى ستاير دى حاجة كويسة
ثانيا مش هتفرق قبل الفحص او بعدة لان الستاير بتتفك وبتركب بسهولة
ثالثا الستاير بتفرق جامد بالنسبة فى الصيف من الشمس والخصوصية بردة حاجة حلوة مش ببقى مرتاح وانا راكن العربية والى رايح والى جاى يشوف فيها ايها
رابعا التفيم اشيك واحلى بس مشكلة علشان مش بيفك بسهولة
خامسا يا بشمهندس وليد باشا ( حبيبى انت ) انا مركبهم عندى بصراحة ومش حاسس باى تأثير ولا ع الكاوتش ولا ع قفل الازاز لانى موسوس وبركز من كل حاجة .. اقول لحضرتك حاجة ممكن نوعية الستاير تفرق فى ستاير كويسة ومضبوطة وتقفليها كويس وفى لاء وانا شوفت النوعيتن فعلا
سادسا بقى الاحلى والاحلى ودة الى انا هعملة بس العيد الجاى لما اقبض العدية ان شاء الله هجيب الستاير بتاعة العربية الاصلية الى هى الكاريوكى شييك جدا جدا جدا جدا واستخدامها سهل ودى بقى ملهاش ضرر ع اى حاجة نهائى بس غااالية ب 250 جندى

دى صورة للستارة الكبس

ودى صورة بقى للستاير التانية الغالية هاااااا

طبعا الصور مش مبينة اوى هى بتشتغل ازاى

دى صورة زيها باينة اكتر مع اختلاف ان دى ستارة قماش لكن الى بقول عليها بتبقى نفس الى فاتت بالضبط

HaMaDa-ToUB@R

01000902024