قديم 24-12-2012, 03:50 PM
emadwady emadwady غير متواجد حالياً

emadwady has a spectacular aura aboutemadwady has a spectacular aura aboutemadwady has a spectacular aura about
افتراضي رد: العربيه لسه جديده و حسه اني بهدلتهااا:( ياريت حد يساعدني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amera مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا يا جماعه مديقه جدااااااااااااااا لاني خربشت العربيه و هي لسه مكملتش كام شهر
بعد مجبت العربيه بكام يوم كنت دخله في شارع ديق و غصب عني خربشتها و من قريب لسه و انا طلعه من ركنه من الوش اتخربشت تاني جامد
انا حاسه اني غلطانه اني جبت عربيه زيرو و انا لسه متعلمه السواقه
انا الحمد لله مشي في الشارع كويس و كل شيئ المشكله كمان في الركنه بوقف الشارع كلووو ورايا عشان اركن لازم افضل ادور علي مكان بعيد عن الشارع الرئيسي عشان اركن برحتي في شارع عام بتكون صعبه اووي و مش بعرف و محدش بيستني حد و خصوصا لو بيركن بالعافيه
مع اني بعتبر كل يوم بنزل بالعربيه بس كل مره بركن بحس اكني لسه بتعلم السواقه و مش بعرف اركن صح غير لما يكون في سايس ولا حد يوقف و يساعدني مع اني اخدت دروس بالهبل في موضوع الركنه بس بردو مش عارفه اركن صح لدرجه ان طلوعي بالعربيه بقا هم عليا

بس كلو كوم و موضوع الخربشه الي حصلت فيها دي !! العربيه لسه ملحقتش حاجه و الله
هي الخربشه الي فيها مش جامده اوي مش خبطه يعني لاء مجرد خربشه شالت الطلاء الي كان عليها و بينت الون الفضي لي تحت ده
ياريت حد يساعدني في موضوع الخربشه دي هل اوديها لمكانيكي ولا اجيب القلم الي بيداري الخدوش ده ؟؟ لو حد جابو قبل كده ياريت يفدني جابو منين ؟؟ و تتفتكرو مع الوقت هل الركن بتاعي هيتحسن ولا الموضوع ده بيكون محتاج دروس تاني ؟؟
اولا تقبلى تحياتى
بالنسبة لموضوع الخدوش دى حاجة عادية كل عربيات مصر كدا ولو عندك بتاع دوكو شاطر ممكن يعملها وماتبنش
ثانيا فى استيكر بيتجلد بية العربية بالكامل سواء شفاف او بلون العربية دا علشان حماية البويا الفابريكا ودا موجود فى التوفيقية او فى شارع دمشق فى مصر الجديدة
ثالثا : بالنسبة لموضوع الركنة كلنا كنا كدا وهى بتيجى بالممارسة والتعود على مسافات العربية بكرا ترجعى بظهرك وانتى مغمضة