قديم 15-10-2008, 02:00 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هى قصتك مع اول سياره تسوقها " اعترف"

انا بقي اول عربية سقتها في حياتي كانت الابيزا بتاعتنا ابيزا 94 و سقتها في الساحل الشمالي في مراقيه تحديدا
و اتعلمت ساعتها السواقة التاتا تاتا هههههه و في شرم الشيخ لما سافرنا بيها جريت بيها لاول مرة علي سرعة 100
و بعد كده في 2 و 3 ثانوي اتعلمت السواقة في الشوراع و اتقنتها و ده كان علي ايد والدتي والدي بقي استلمني بعدها اولي و تانية جامعة و علمني شقلباظات الشوارع و الجرأة في السواقة و الجري معاه جريت بيها 140
و انا لوحدي جبت اخرها 170 :D:D
تاني عربية سقتها اكسنت 2001 1300 سي سي حسيت اني راكب عجلة جنب الابيزا عربية خفيفة جدا
تالت عربية فرونتيرا 3200 سي سي غوووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووول
وسقت لانوس و شاهين و ابيزا 2000 1400 سي سي و ابيز 94 مقلوبة هاف انجكشن و ابيزا 94 عادية و المرسيدس 280 بتاعتنا ملهاش حل و عربيات تانية بس مش فاكرها اصلهم كتير:D:D