قديم 03-11-2012, 01:21 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى مع تغير جنب اكسيل يمين (طنبورة + سرة + دشمة + بلى )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama-am مشاهدة المشاركة

حمد الله على السلامه وعيد سعيد ربنا يبارك لك فيها وان شاء الله مش هتحتاج منك حاجه تانى رغم انى والله بستمتع بكل تقاريرك . كل سنه وانت طيب
الله يسلمك وفعلا الحمد لله حاليا مفيش حاجه ضرورية محتاجاها العربيه والحمد لله بس فيه حاجات ممكن اسيبها او ممكن اعملها زى ما انا عاوز زى فرش البيبان الامامى وحش من جوه و هواية تكيف مكسورة و تيل الفرامل الامامى فاضل فيه الربع و عاوز احول العربيه الى باور (يبقى الدركسيون خفيف بقى هههه) و بفكر احول الطنابير الخلفى البراميل الى طنابير سكاكين زى الاماميه لثقتى الكبيرة فى تيل السكاكين اكثر من البراميل بكتير بس مش عارف تنفع ولا لا بس هحاول افكرلها وربنا يسهل ونعمل الكلام ده كله ربنا يسهل يارب

وبارك الله فيك و فى ذريتك وزوجتك ومالك وعملك و عمرك ودينك و صحتك وحفظك من كل شر اللهم امين

و كل عام وانت بخير

ومتقلقش التقارير كتير لسه ان شاء الله ههههههههه

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات