قديم 30-10-2012, 02:30 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ركبت بلية عجل امامى للاكسيل وصوته طلع بعد 100 كيلو مشى فقط اعمل ايه؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

بص يا استاز سيد انا الموضوع ده حصل معايا السنه الي فاتت اول مجبت الريو بتعتي هي 2002 وغيرت بلي مرتين والمرتين بيبوظ بعدها بيوم او اتنين بلكتير لحد مجبت جمبين استيراد للعربيه وسعتها كان العجل فيه بوش زي بتاع حضرتك كده بس انا معملتش بقي تخشينه انا بعد المرتين ال البلي باظ فيهم المكانيكي قلي تجيب جنبين استيراد احسن والعربيه اشتغلت تمام بقالي يومين بردو البلي قرفني وباظ تاني وخايف بردو من موضوع الجنبين ده لانهم غلين جدا بس المكنيكي قلي مفيش بوش في العجل يبقي هنجيب بلي بس ونركبو والاعضاء المحترمين قلولي علي نوع بلي اجيبو اسمو ksf وده في موضوع انا عملو من يومين اسمو مشكلة البلي في ريو ..... وربنا يكرمنا جميعا وعدلنا المشاكل دي علي خير
فعلا انا بكره ان شاء الله هشوف هعمل ايه وهبقى اكتب عملت ايه ان شاء الله لحضرتك باذن الله وفعلا ال SKF بلى محترم جدااااا غالى بس تمنه فيه كنت جيبته لل 128 فعلا بلى محترم جدااااااااااا فوق الوصف بمعنى الكلمه

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام