قديم 26-10-2012, 10:44 AM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاغير زيت المحرك من شل الاصفر5000 الي شل الرمادي10000(السؤال لازم فلاش)

فعلا مش لازم فلاش زى ما احمد باشا قال بس هتعمل اية هتغير الزيت وهتنزلة بدرى شوية يعنى زى تنضيف كدة للموتور من الزيت المعدنى ولما تيجى تغير الزيت تخالى الراجل يسيب العربية تصفى خالص براحتها خالص لحد اخر نقطة وياريت لو بعديها يديها شوية بالشفاط علشان لو فى رواسب خفيفة كدة يشفوطها انا عملت كدة كنت استخدمت معدنى شوية بس مش كتير وغيرت لتخليقى ومية مية دلوقتى بس متنساش تغير الزيت بدرى يعنى هو 10 الف تغيرو على 5 الف كيلو بس انا بصراحة غيرتة على 3 الف لانة كان اسود خالص علشان طبعا الرواسب الللى بتبقى فى الموتور وربنا معاك واختيار موفق لشيل اللترا

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت