قديم 22-10-2012, 01:21 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tata33 مشاهدة المشاركة

الاخ ابو الشوق اولا انا متشكر ليك على الرد الجميل لان المفترض ان احنا فى المنتدى اخوة وحبايب وبنخاف على بعض وبنقول النصيحة ( فى السيارات وغيرها ) بما يرضى الله
ثانيا انا مبقولش ان مرسى ملاك انما اخيرا بقى عندك رئيس عارف انه 4 سنين ومع السلامة ولو مشتغلش كويس هياخد على دماغه
ثالثا ان عمرى ماشبهه بصحابة ياعم انا قصدى ان الموظف النظبف لما بيروح حتة مليانة فساد بيتفقوا عليه الفاسدين هقولك على حاجة انا ليا واحد قريبى موظف ومحترم اوى نقلوه فى شركة جديدة مليانة فساد ورشاوى ايه على الاخر تعرف ساعة ماراح استلم الشغل اول يوم اتلموا عليه وقالوله براحة كدة خد بعضك واتكل على الله بدل مانلبسك مصيبة وفعلا خد بعضه وراح طالب نقله وقعد فى البيت والله لحد مالقى شغل فى شركة محترمة
اخيرا شكرا ليك ولكل الاعضاء المحترمين بس عاوز اقولك كلمة فى سرك انا دخلت امبارح على موضوع فى المنتدى اسمه التحايل الاخوانى لقيته حوالى 400 صفحة قعدت اقرا شوية صعقت من مستوى الحوار يانهار اسود دا بيحتوى الفاظ يعاقب عليه القانون ورحت خارج تانى مفتحتش بقى وقلت ياواد لحسن ابو الشوق يرد عليك بالطريقة دى احمد ربنا لكن انا مستعرب ازاى ادارة المنتدى سايبة الكلام ده
ومعلش طولت عليك
يا سيدي الفاضل حقك عليا و حصل خير
بس بجد الوااااااحد مبقوق من اللي ( الاخوان ) بيعملوه نفس سياسة الحزب الواطي
وبخصوص موضوع التحايل الاخواني هو تقريبا كان معمول عشانه شكوي بس لو حضرتك شايف انه خارج اداب الحوار ممكن تعمل شكوي

وبعدين يا راجل متتكلم في الموضوع براحتك انا مش هصادر علي رأيك
وعلي فكرة انا بطلت اتكلم في السياسة اصلا من بعد احداث محمد محمود :0002 0080:وبطلت اشوف اي موضوع في المنتدي في كلام عن احوال البلد وعليه العوض ومنه العوض انا بس اتكلمت معاك شوية هنا لما جت مناسبة واخر مرة اتكلم فيها عن البلد
فرصة سعيدة يا فندم:0369 B3~177: