قديم 22-09-2009, 06:26 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة مصر موتور فرع الكويت الأولي ( بالصور)

بصراحة والله يا كيمو ويا حورس انتو فرحتونى جداً واعتقد فرحتو المصراوية كلهم بالخطوة الجميلة ديه
الصور والتست درايف والتغطية روعة والاهم من كل ده الروح الحلوة بينكم اللى بتثبت بجد ومن الاخر وبدون شعارات ان المصريين ولاد حضارة ومدنية وبالبلدى ولاد بلد وجدعان دايماُ وفى كل مكان وبكل صورة

والله بجد مش كلام شعارات او مجاملة وهقولكو ليه
المصريين شعب اجتماعى جدا فى الاساس وده خلى اللغة عنده راقية جدا ومرنة جداً واحيانا قد تكون اقرب للامتاع والاستمتاع منها لوسيلة تواصل وحوار
يمكن ناس بتشوف ان ده رغى او ان الشعب المصرى كلامنجية
لكن انا بشوف ده نتيجة لإجتماعيتنا وترابطنا وبراعتنا فى التواصل
وده اللى بيخلى العرب كلهم بيحبو لغتنا وافلامنا وثقافتنا الشعبية بجميع اطيافها
وده اللى بيخلى المصرى يستمتع بحواره مع مصرى زيه اكتر من اى حد تانى وحتى لو ملوش علاقات شخصية بحد بيدور على فيلم ولا تمثيلية مصرى يشبع ودانة من الكلام المصرى
وده برضو اللى بيخلى المصرى يتعامل ويتكلم مع كل البشر ويندمج بسهولة اكبر من ناس تانية مع مجتمعات كتير
وديه المدنية
وده اللى بيخلينا فى كل بلاد الدنيا نفضل مرتبطين ببلدنا سواء بالفضائيات او بالانترنت او فى محيط الجاليات ونفضل دايماً محافظين على روح ابن البلد المصرى فى اى مكان

لفت نظرى انكم وان كنتو اتنين بس قضيتو وقت طويل بدون ملل او فتور
لفت نظرى ان واحد فيكم وصل التانى مش سلام سلام من هناك وكل واحد روح بيتهم
روح ابن البلد والصاحب الجدع فينا دياما الحمد لله وياااااااارب تفضل دايماً

معلش انا طولت عليكم جدا انا عارف

تسلمو يا جماعة وفى انتظار مقابلات تانية بينكم ويارب دايما تتجمعو بالخير وعلى الخير وتكونوا صحاب واخوه للابد
ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش