قديم 17-10-2012, 04:02 PM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيا شوما اوتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zomprakes مشاهدة المشاركة

مع احترامي لي حضرتك مافيش ولا مشكلة من دول موجودة في العربية الا ان الفتيس بتاعها لية بعض المشاكل و مش سيء للدرجة انا الفتتيس عندي بايز من شهر 10 اللي فات و الحمد للة لحد دلوقتي ماجبش اخرو و سعرو حاليا 1500 و انا عارف انا بقول اة لان نزلت سالت علية الجمعة الي فاتيت و مش كل الطابلوهات بتضرب و ليها حل سهل اوي و بي 20 جنية فرشة تطحت فوق الطابلوة و اركنها في الصحرا بعد كدة الكومبرسر عمرة قصير؟ دي علي حسب استخدامك للتكييف في عربيات بيكباسات الفبريكة لي حد دلوقتي من 98 الكشفات جايبة الجديد قدام بي 145 و الاستراد بي اصلي275 و اللي ورا بي 200 و استراد بي 300 اصلي
ده اسعار كشافات سيفيا مش شوما وبالذات الكشافات الاماميه
والفتيس عند مين ب 1500؟؟اديني تليفونه او عنوانه
والكباس ممكن تسال بتوع صيانه التكييفات اذا كان كلامي صح وللا غلط...انت كباسك شغال ربنا يباركلك فيه ..بس العربيه فيها العيوب الي انا قلتها..وده رايي طبعا من خلال تجربتي معاها
وبالنسبه للتابلوه انا مش بحب احط اي فرش عليه واخلي العربيه زي التاكسي !
وللعلم بالشئ حتى لو غطيته ووركنتها في الصحرا التبلوه بيفضل يقلب يقلب لغايه لما يقشر ويبوز

اتق لله حيثما كنت...واتبع السيئه الحسنه تمحها...وخالق الناس بخلق حسن
اللهم احسن وقوفنا بين يديك ولا تخزنا يوم العرض عليه
اللهم اغفر لنا ولوالدينا ولمن له حق علينا