قديم 07-10-2012, 04:28 PM
michohat michohat غير متواجد حالياً

michohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud of
افتراضي رد: زيوت ليكوي مولي اصبحت مضروبة وعن تجربة

حاليا بستعمل زيت ليكو مولي سوبر فورميلا الجركن الازرق
وفعلا كانت ملاحظه ان الجركن مفيش برشام تحت الغطا بتاعه و الحكاية دي اتكلمت عليها مع التوكيل و قال لي هو بينزل كده
والزيت بشتريه من الموزع المعتمد في محافظتي مباشرة والراجل بيشتكي من ان التوكيل المصري مموت السوق وان الموزع طالب منتجات والوكيل المصري متأخر في توفيرها
والملاحظة الاخرى هو انني لم اجد تواريخ انتاج ولا انتهاء صلاحيه سواء على عبوه الزيت او عبوة السيراتيك

المفترض من الوكيل المصري كوكيل مبتدئ ان ينزل منتجات الماركه كلها و تكون متوفرة ولكنهم حتى مش عارفين يجيبوا الاستيكرات بتاعت الماركه
بقى لي فتره طويله طالب الاستيكر من الموزع لدرجه ان الموزع لما لقى مفيش استجابه منهم طبع استيكرات على حسابه بس طبعا شكلها مش حلو وخامتها مش حلوه فمش هتكون بنفس الجوده و مش هتستحمل اللزق ع العربية

Magdy Moharam
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية
تلاوة رائعه للشيخ / احمد العجمى
http://www.megaupload.com/?d=LGN69J4S