قديم 19-09-2012, 11:38 PM
adam2010 adam2010 غير متواجد حالياً

adam2010 will become famous soon enough
افتراضي رد: يا جماعة الحقوووا قريت عن مشكلة في اللوجان وكله مجمع عليها ومحدش هنا جاب عنها سيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amor0777 مشاهدة المشاركة

ازيكم يا احسن اعضاء انا بتابع المنتدي بشكل يومي وخاصه قسم اللوجان انا بعد تفكير كبيير وبحث قررت اني اجيب اللوجان مانيوال وههجزها خلال شهر اكتوبر ان شاء الله وبعد ما كنت هديت وارتحت اني اخيرا استقريت علي اللوجان حدثت المفااااااجأة قريت موضوع في منتدي تاني عن وجود مشكلة في الرينو لوجان انها بعد 60000 كيلو وممكن اقل البوابات بتاعتها بتبوظ لانها بلاستيك وده بيخليها العربية تبطل منك وانته بتهدي وفي المطبات ولاقيت كل الاعضاء الي معاهم لوجان بتقول ان فعلا المشكلة دي موجودة وانهم في التوكيل عارفين ان بوابات اللوجان فيها مشكله في التصنيع اصلا وانها بتبوظ وفيه ناس كمان مش عارفة تغيرها لانها مش متوفرة بره التوكيل والتوكيل بيقولهم مش موجودة دلوقتي استنوا 3 اسابيع انا زعلت قوي هوه اكيد ان مفيش عربية مبيحصلش فيها مشاكل لكن لما تكون مشكله في كل الموديلات من 2010 حتي 2012 دي حاجه تحزن قوي والغريبة اني مقرتش حاجه في المنتدي هنا بتكلم في الموضوع ده ياريت يا اعضاء افيدونااااا لاني بدأت اتزبزب تاني من شراء اللوجان
وده الرابط بتاع الموضوع الي بقولكوا عليه
http://www.**********.net/Nile/307942-a.html
انا بفكر برضه في اللوجان وزي مانت عملت مابسيبش موضوع فيه عيب او ميزه الا وقريته
وهنا في المنتدي موضوع البوابات ده لقيته مرتين

الحقوني يا لوجانية .............لوجي بعافية شوية و محدش عارف يعالجه

هل اللوجان بتبطل لوحدها