قديم 15-09-2012, 01:42 AM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
للاهمية رد: للرد على استفسارات الاعضاء والدعم الفنى لمالكى الفيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

بالنسبه لموضوع انا لعربيه واطيه فالموضوع ده خلاص انتهى من موديلات 2011 و 12 و 13 اللى هو اخر موديل للفيرنا
وكانت مشكلته ياسيدى فى ان علبه الشكمان كانت كبيره وفى الموديلات اللىا نا ذكرتهالك ده صغروا علبه الشكمان وانا شخصيا معايا 2010 والعربيه فعلا مؤرفه وبتحك فى المطبات
وعشان كده بقولك بلاش تعلى العربيه لانها ان شاء الله مش هتحتاج وهاتركب 3 ورا مرتاح

العفشه انا شخصيا بربطها كل شهرين تقريبا بصرف النظر عن عدد الكيلوات اللى انا بعملها
كل شهرين بظبط زويا وارصص واربط العفشه ب40 جنيه تقريبا

وبالنسبه للمشروع هو مشروع كويس جدا بس اهم حاجه انت اللى تركبه ومتخليش حد يركبه معاك لان التاكسى خيره للى راكبه مش لصاحبه

لو احتاجت اى حاجه تانى اسال ومش تتردد
ولو عليت فانصحك انك متجريش على الطريق لان العربيه مش هاتكون موزونه معاك
الف شكر يا ابو حميد

ايه رايك اروح التوكيل بعد الالف الاولى ولا اتوكل على الله واتابع بره مع الصنايعيه

امشي اد ايه بنزين قبل الغاز ؟ شهر ولا كام كيلو ؟

سمعت واحد قالى ان بنزين 80 مهم عشان يكربن العربيه قبل تشغيل الغاز

بنزين92 هيوفى فى الشغل ؟

ربنا يوسع عليك ويكفيك شر الطريق - اللهم امين اجمعين
ومتشكر جدا لاهتمامك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت