قديم 26-08-2012, 09:27 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Re: رد: كيا بيكانتو هاى لاين - الحقونى بسرعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bdo مشاهدة المشاركة

يعنى حضرتك سبت اليابانى كله ومسكت فى الصنى الى متقفلة فى مصر وبعدين ازاى تقارن تويوتا كورولا بالانترا ومهما كانت الصنى فهيا افضل من عربيات كورى تانية معلش يا باشا روح شوف انت عربيتك مكملتش 8 سنين وكمية المشاكل اللى بتلاقيها فيها والدليل مواضيعك انت بتحاول تصبر نفسك ان الكورى اجمد حاجة عشان معاك عربية كورى وعايز تقارنه باليابانى باى طريقة مع ان صدقنى روح سوق الكورولا 2012 والالنترا 2012 وقولى رايك
اولا : الكورولا فئة والالنترا فئة تانية خالص يعني لما الكورولا ترخص او الالنترا تغلى اتكلم براحتك
ثانيا : مش معنى ان الحنطور اللي عليه شعار النيسان تبقا عربية كويسة انزل شوف واتفرج على العربية دي وقارنها بالاوبترا او الريو او الاكسنت وسلملي على الحنطور الياباني
ثالثا : لما تتكلم على الكوري اتكلم على العربيات الحالية مش تتكلم على الشوما او الاكسيل او الاكسنت القديمة او الافانتي
رابعا الراجل معاه فيرنا ازاي تيجي الفيرنا قدام الكورولا ؟؟ حتى لو الفيرنا كويسة بس متجيش قدام الكورولا او حتى قدام اللانسر مع احترامي للفيرنا
خامسا انا رايي انك تروح تركب الكورولا وبعد كده اركب النترا وشوف الفرق بنفسك الالنترا دركسيونها اخف وشكلها اروع وموتروها اقوى واهدى واستجابه الفتيس اعلى واوسع من الكورولا وواخدة جايزة سيارة العام من امريكا وكمان تقفيلها ممتاز وروعة من جوه وانا مش بفتي على فكرة انا بقول الكلام دا بعد تجربة لاني قعدت في العربيتين وهكتب باذن الله مقارنة بينهم في اقرب وقت

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn