قديم 24-08-2012, 08:46 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mariam_mm مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا اول مره اسوق ومعايا 87000 و مش هينفع يزيدو عن كده
وكنت عايزه اجيب عربيه اوتوماتيك كويسه بمعنى تستحمل سفر مرتين فالسنه و الباقى مشاوير عاديه ومتستهلكش بنزبن كتير و قطع غبارها متكونش غاليه اوى علشان انا اكيد هبهدلها بسواقتى الحديثه
قى شوية اختيارات بيكانتو و افيو و لوجان و بروتون وانا مش عارفه اخد قرار فياريت لو تتكرم حضرتك بالمشوره لو فى اختيارات تانيه و ايه احسن حاجه .
وشكرا مفدما
تم الرد على الموضوع ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...64821&page=364