قديم 19-07-2012, 05:07 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت حادثه بالتيجو مو2012 8000 ك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sezdd مشاهدة المشاركة

الحمد لله الذى لا يحمد على مكروة سواة
عملت حادثه بالعربية على طريق الاسماعيلية الصحراوى وانا رايح على بورسعيد بجد ياجماعه العربية الثبات بتاعها احقر من ان حد يتكلم علية منظر مش اكتر ونصيحه لوجه الله تعالا لاى حد معاه العربية دى ميعديش ال120 ابدا العربية احقر من انها تزيد عن كدة محدش يقول انها على سرعات عالية ماش مستقيمه وثابته دة مش الثبات اللى اقصدة اى عربية مظبطه عافشه وزوايا كويس اكيد هتبقى كدة لاكن فى المفاجات او الفرامل المفاجاه ياستار مش عارف اقول ايه اكتر من كدة انا عربيتى بقالها 6 شهور عامله 8000ك ياعنى ممشيتش اصلا بس هو قضاء الله وقدرة الاضرار شنطه كامله و 4 جنوط محدش يسالنى فرقعوا ليه واكصدام خلفى ورفر خلفى شمال وطبعا الفوانيس الخلفية
الحمد لله على كل حال
حمدله على سلامتك ياباشا وفداك العربيه كلها