قديم 15-07-2012, 08:35 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب السواقة بسرعة ؟؟

السلام عليكم يا أبو نورا أنا هتكلم بكل صدق وصراحة أنا من محبى السرعة والسرعة الشديدة جدا وعندى كلمة خاصة بيا لما واحد من صاحبى يقولى ده أنا كان معايا فلان وفلان كانو بيعيطو منى وانا بجرئ أرد عليه وأقوله بالنسبالى (كلما أزدادت السرعة كلما أزدادت المتعه) أنا من محبى السرعة والدريفت وبمناسبة الدريفت أنا نفس أعمله بس العربية اللى معايا مش مساعدة مع أنه عملته معايا من كام يوم وعملت دريفت والحمد لله سيطرت عليها وربنا ستر وأقصى سرعة وصلت بيها حتى وقتنا هذا كانت 100 كيلومتر بالساعة داخل المدينة ومخرجتش بالعربية على طرق سريعة أو صحرواية أو دولية قبل كدة الا مع بعض أصحابة وأقصى سرعة وصل ليها وأحد صحبى وانا أقعد جنبه 200 كيلومتر بالساعة والرخص أسحبت مننا على الطريق القاهرة الإسكندرية الصحرواى وأنا لغاية دلوقتى مخدتش على عربيتى بكينام لادا 2106 (1500) لما أخد عليها وأطلع الصحرواى أو الدولى أبقى أشوف هى هتقدر تجيب كام هل هتقدر تقافل الأمبير ولا مش هتقدر انا عمتا من محبى السرعة ولكن لم تأتى الفرصة بعد والف شكر لأستاذنا الكبير أبو نورا.
أخوك محمد
: balloons71:
:G ROWIN~12: