قديم 10-07-2012, 04:28 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ( تسعير السيارات المستعمله)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة modyate2006 مشاهدة المشاركة

بس يا ريس انا عندى عربيه نادره شويه وما أظنش حضرتك شفتها قبل كده وانا للأسف من حوالى سنه اشتريتها وهى عربيه كويسه مش وحشه بس انا اتخنقت من المستعمل اوى وناوى اجيب حاجه حديثه ده غير ان كل اللى يشوفها يقولى انا مشفتهاش قبل كده وللأسف ديه كانت اول عربيه اشتريها فى حياتى وعلى ما اظن ان انضحك عليا فيها وعلى ما اظن انى اشتريتها بسعر عالى .... يا ريت حضرتك تقولى وتفيدنى لو عايز ابيعها اعمل ايه

العربيه هى فولكس بولو 1984 وهى عربيه موتور 1300 سى سى وفتيس 4 سرعات و2 باب ودواخل فابريكه وانا متيقن من كده لأن كل اللى بيشوفها بيقول العربيه ديه عزيزه وفبريكه من جوه
هو انا ظبطها شويه بس اتخبطت خبطتين وهى راكنه للأسف

يا ريت لو حضرتك تقولى تساوى كام تقريبا ....هو انا شاريها من حوالى سنه ب 18000 وكنت عايز ازود عليها عشان اجيب حاجه عاليه شويه على 40000

عارف العربيه دى يابشا و هتعملها من 16 - 17 الف جنيه مصرى
تحياتى