قديم 23-08-2009, 11:39 AM
الصورة الرمزية chato_eg
chato_eg chato_eg غير متواجد حالياً
من انا؟: هانى محمد
التخصص العملى: مصمم أزياء

chato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن تيل الميجان 2

لا أعتقد إن إريال عربية تانية ممكن يركب عليها...بالتأكيد كل شركة عاملة الإريال بتاعها على مقاس ما يركبش على عربية تانية علشان تعرف تبيع ..!!

الطنابير بتاعت الميجان أغلى حاجة بسيطة من التيل بتاعها....الفرق بين الطنابير و التيل فى التوكيل أقل من ال 200 جنيه...بس أنا مش فاكر الرقم بالظبط

الحقيقة أنا مش عارف إيه كف المرايا...فيه الوش البلاستيك إللى بيكون بنفس لون العربية و ده ب 250 و فيه الزجاج ب 150 و فيه الشاسيه يا إما لمرايا ضم كهرباء أفتكر ب 1500 أو مافيش ضم كهرباء ب 1250 ...
طبعا فى تايوانى فى شارع دمشق أرخص من التوكيل بكتير أوى....أو فى الحرفيين و ده أفضل فى القطع الخارجية (مرايات- رفارف- أبواب- فانوس-...إلخ ) لإنها بتكون زى الأصلى تماما و مافيهاش قلق فى كونها مستعملة من ناحية الأمان و السلامة ( ما ينفعش تيل استيراد مثلا )

Megane...Every Trip is a Journey