قديم 22-06-2012, 03:39 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir elgamal مشاهدة المشاركة

بصوا يا رجاله اولا انا عندى 17 سنه انا من زماااااااااااان وانا بتعلم السواقه والوالد كان دايما يخلينى اسوق بس طبعا دريكسيون بس وكنت بحلم باليوم الى رجلى تطول فيه وابدا اسوق
وتحققت الرؤيه وطولى اصبح 180 سم وبدات اتعلم فى بدايه 15 سنه بعد تحايل كبيييييييييييييرر
المهم اتعلمت وبقيت زى الفل.
الكاااااااااااارثه:::::
مره الوالد قالى روح هات عمك من الموقف
المهم انا كنت فى البلكونه وببص على العربيه . المهم ماكنش فى حد واقف ورايا . وفى نفس اللحظه الى انا نازل فيها زوج اختى جيه ووقف ورايا طبعا وانا اهبل
روحت عامل فيها السواق وروحت ناطط فى العربيه وانا عارف ان مافيش حد ورايا حسب الصوره الى من البلكونه.
وسبحان الله وانا برجع بظهرى روحت دايس بنزين على حوالى 30 rbm وسايب دبرياش مره واحده:ROFL_C~ 118:
تفتكروا العربيه هتعمل ايه؟؟؟
طبعا فركت وسمعت صوت طش
بس كبيره اوى
ولقيت الى بيزعق من فوق وبيقولى روح
طبعا روحت جيبت عمى وطلعت واتنم عارفين الباقى طبعا ومش لازم اكمل مراعاه لشعور الشباب الى معانا علشان مايتعقدوش
الخسااااائر :::::
العربيه بتاعتنا ماحصلهاش حاجه خالص جت فى الاكصدام اما عربيه زوج اختى اتظبطت
وده كان سبب النفخ:ROFL_C~ 118:
والحمد لله ده كان الموقف الوحيد الى اخبط فيه العربيه وادعولى ما اكرروش
هههههههههههههه

يا باشا كلنا كنا فى الاول كده

كنات مواقف ربنا يعلم بيها

و دلوقتى

كانها نكت بنحكيها

: 01FDAB~189::0 1FDAB~189: