قديم 21-06-2012, 10:18 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاحكيلكم حكاية مصر موتورز بس تكملوها معايا

شكرا لك انا فاكر انى فى يوم استغربت جدا انى لقيت اصدقاء لى بيشتغلوا معايا يعنى زملائى فى العمل مش مصريين عرب ومنهم سوريين عارفين الموقع وسألتهم عن مستوى الموقع واشادو به طبعا انا مجال عملى خارج مصر الا ان كمان اسم المنتدى ما منعش غير المصريين من مشاركة الاعضاء خبرتهم
كان الموضوع له علاقة بسوق السيارات فى سوريا وكانت العربيات الصينية والكورية التى للسوق المصرى خبره بها من قبل بدأت تنتشر وبالتالى الناس اخدوا تجارب الناس من مصر موتورز كتقييم مبدئى لسيارات لم يسبق تجربتها فى السوق برغم ان الكلام دة كان حوالى من ثلاث سنين بالضبط الا انه يدل على ان المنتدى حاز ثقة الناس وبقى زى مرجع للحائرين لحسم قرار الاختيار شكرا لك يا ابو نورا على المنتدى وجزاك الله خيرا ودائما للامام