قديم 20-08-2009, 01:01 AM
essam275 essam275 غير متواجد حالياً

essam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond reputeessam275 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عودة حسن خليل !!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

ماهو أنا برده قصدى على الحاج حسن اللى ماخافش من القراصنه وأتمنى زى كل مصرى نكون ربع شجاعته!

وأنا عارف ان الآخ عصام بيهذر وأنا بأقابل الهذار بأهذر منه !

يعنى هوه اللى كتب المقاله من الآول ! ان كان معجب بالحاج حسن يبقى لايتنصل من المديح عنه !

وان كان بيكتب مجرد خبر فاحنا قريناه زيه بالضبط !

وان كان بيزعل من الهزار .....مايهزرش !

Dr. Bolbolan
اولا يا دكتور انا استحالة ازعل من حضرتك او من اى حد هنا فى المنتدى كلككم زى اخواتى و الكبير منكم زى اخويا الكبير بس طبعا انت عارف ساعة الجد الجرى نص الجدعنةptmnlo12 3per169
و بعدين لو حسن خليل وجد خير فى الخارجية او اى حد مكنش راح بنفسه هو راح علشان هو عنده احساس بالمسئولية تجاه ناس المفروض انهم مسئولون منه على الرغم انه هو وبقية الشعب مسئولية الحكومة الرشيدة اللى عندها المصرى مالوش تمن وبتقول مش مشكلة 40 او مليون واحد اهو العدد فى الليمون و فى النهاية لنا الله و لا شىء سواه