قديم 18-08-2009, 10:34 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب وصف إلي العجوزة أو الدقي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

هههههه
يا باشا انا قولت اوصف الطريق اللي باقي علشان يبقي قدامه كذا خيار و اسلام باشا يختار
لعلمك هو الفرق كله اني بدل ما ادخله من البطل احمد عبد العزيز حخليه يمشي من شارع اهدي شويه

ههههههههههههههههه

أنا عارف طبعا يا باشا ربنا يجازيك كل خير
انا بس قصدى ان كدة لما يسمع اكتر من وصف هو نفسه هيتوه

و بعدين هو لو هيدخل من محيي الدين ابو العز يبقى الاحسن انه يدخل بعد كدة شمال من شارع نادى الصيد و بعد كدة يمين من شارع ميشيل باخوم و هيلاقى نفسه فى شارع مصدق بعد دقيقتين بدل ما يدخل شارع التحرير و يروح لحد ميدان الدقى و يلف و يرجع تانى و على فكرة هو مش هيقابل كوبرى 6 اكتوبر خالص (و ممكن يكمل فى حبب الدين ابو العز و ياخد يوتيرن و يرجع يدخل شارع مصدق علىطول من محيي الدين ابو العز)
معلهش يا باشا اصلى عشت فى المنطقة دى 6 سنين من عمرى ...

و هو من رايي احسن واسهل وصف بالنسبة له
بعد ما يركب المحور ينزل شارع السودان و بعدين جامعة الدول و بعدين البطل احمد عبد العزيز و بعدين شارع مصدق

و الاحسن من كدة انه يدخل محيي الدين ابو العز و يكمل زى ما قلتله بس تجنبا للتوهان يمشى فى الابطل احمد عبد العزيز على اساس ان كل مشيه هيكون فى شوارع رئيسية ... بس يا باشا
و رحلة موفقة يا بشمهندس اسلام ... ربنا يعينك على مصر و زحمتها

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 18-08-2009 الساعة 10:39 AM