قديم 05-06-2012, 04:59 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خدعه اللوجان السياره الوهم

يا استاذ akram87 حوار او غيرة مش هي دي المشكلة ولو الاخ العزيز مصطفي عنده فعلا مشكلة يبقي اكيد عايز ليها حل وعشان كده كاتب علي المنتدي مشكلته عشان الناس ترد عليه بالحل

بس ممكن للاسف يكون التعبير خانه في اختيار العنوان لان العنوان مش دلاله علي واحد عنده مشكلة وعايز لها حل او حتي يطمن علي عربيته اللي دافع فيها فلوس

دا عنوان لمجرد انك تقول ان العربية فيها عيب وخلاص - يعني حتي لو فيه حد فينا نفسة بجد يرد عليك بالمساعده - العنوان دا يخلية يتراجع عن انه يكتب كلمتين يطمنك بيهم

عموما احنا فعلا لو امكن محتاجين صوره لوش التكيهات مش عشان نتاكد ان عندك العربية -لا- انا واثق في كلامك بس فعلا عشان نعرف التسريب جاي منين

وعندي لك سؤالين - سواقتك شكلها ايه ؟؟؟ يعني هل كنت بتحرق علي الماتور في بداية ما اشتريت العربية ولا اتبعت نصايحنا بانك متعديش 3000 RPM في اول 1000 كيلو

الزيت اللي حضرتك بتقول عليه دا عبارة عن مجرد بخر زيت ولا تسريب زيت واضح؟؟

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima