قديم 19-05-2012, 03:51 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بقالي 3 شهور باسافر الاسماعلية وارجع علشان انقل رخصة ومش عارف، ياريت مساعدة

اقسم بالله العظيم انا ما فاهم حاجة
نفسي اساعدك وبالرغم انى بفهم فى اجراءات المرور الا انى مش فاهم اية المشكلة

اية المشكلة انى اخد شهادة بيانات وتضيع .........انا ممكن اخد شهادة بيانات النهردة وبكرة اطلب شهادة بيانات تانى اية المشكلة طالما لى الحق

رخصة منتهية ومعايا توكيل قانونى جدااااااااااا انى اروح المرور بتعها واطلب اتنين شهادة بيانات واحدة للمرور والتانى للشهر العقارى
الموقف الوحيد اللى الموظف ما يرضاش يديلك شهادة بيانات ان الرخصة تكون سارية ........يا راجل دة لو معاك تصريح ولسة شغال منتهاش من حقق تطلب شهادة بيانات

حاول بس تفهمى اية المشكلة تحديدا
يعنى بتروح الاسماعيلية بتطلب شهادة بيانات الموظف بيؤلك الملف مش موجود .......... دة عند اومة يا ادهم انت مش طرف فى المشكلة واطلع على قائد الوحدة لو ما عملكش حاجة اطلب النجدة وانت واقف واطلع على الرقابة الادارية او التفتيش المالى والادارى او قسم الشرطة واعمل محضر ادامك اكتر من حاجة

واوعى تقتنع بكلامهم ان فى شهادة بيانات خرجت من عندهم ولازم يشوفوها

انت فاكر ان الملف بتاع العربية بيمشى كدة من غير رقم صادر ووارد للمرور التانى دة بيكون بخطاب رسمى من قائد الوحدة الى قائد الوحدة فى الاسماعيلية بيطلب فية ملف العربية بالكامل لنقل ملكيتها وبيخرج من عندهم برقم صادر وبيروح للمرور التانى برقم وارد

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا