قديم 18-05-2012, 01:46 AM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of
افتراضي رد: ملاحظات هامة في السانديرو 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hsmandour مشاهدة المشاركة

الحمد لله أصبحت من ملاك الرينو و اشتريت سانديرو كاملة مانيوال
الف مبروك وربنا يباركلك فيها

العربية الحمد لله جميلة جدا جدا و الحمد لله بس انا كنت لقيت بعض الشكاوي هنا في المنتدي علي اللوجان و لقيت بعضها عندي .. فكنت عاوز رايكم هل المشاكل دي طبيعية و ملهاش حل و لا مش طبيعية و ليها حل في التوكيل :_

1- زنه خفيفة في دواسة البنزين
الزنه مش هتروح نهائى بس هتخف شويه بس مش هتختفى تماما

2- رعشة بسيطة في الفتيس .. يعني مثلا أنا كنت واقف في البنزبنة عشان امون و لما كنت بتحرك شوية شوية بعد كل عربية .. طبعا انا ماشي براحه جدا .. بحس بالرجه أو الرعشة دي ... دا غير ان الرعشة موجوده حتي و أنا واقف و ممور الفتيسش .... و بحس اكتر بيها مع التكييف
شئ طبيعى جدا انك تلاقى رعشه ودى فى كل اللوجان او السانديرو بس قولهم عليها فى الصيانه وهما هيظبطوها

3- امبارح كنت مشغل التكييف و عديت علي مكان كان الناس بيحرقوا قمامه فيه ... و انا في قلب الدخان فيه دخنه حسيت بيها في العربية بالرغم من اني قافل الشبابيك كويس عشان مشغل التكييف .. فهل دا طبيعي
لا ده مش طبيعى لان حضرتك فاتح هوا العربيه بمعنى انك عامل سحب الهواء من الخارج للعربيه وده مش كويس حضرتك ممكن تقفل وتخليه يسحب الهواء من الداخل وده هتلقيه اسفل البكر هتجيبه حضرتك على اليمين
والف مبروك مره اخرى