قديم 14-05-2012, 03:33 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوميات سيترونتى........ الـ AX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

بصراحة اسلوب كتابة حضرتك والشرح والوصف راااااائع انا حبيت الستروين الax بسببك ، ان شاء الله ربنا يعوض حضرتك بعربية احست منها

وكان ليا سؤال هو الzx قطع غيارها اسعارها و متوفرة زي ax و بتختلف عنها ولا الاتنين واحد ؟؟

وبصراحة شكرا ليك علي كل المواضيع الجامدة اللي بتكتبها بجد اسلوبك جامد و موضح كل حاجة و انا لسه شايفهم اليومين دول:Wkiss 5:
تحياتي لحضرتك
الف شكر لكلامك الطيب...الzx قطع غيارها اسعارها اوفر نسبيا من ال ax والاختلاف الواضح بين الاثنين فى الحجم مبدئيا الى جانب ان الzx فيا باور ولما كنت بتسوق لقطع غيار ax كنت بلاحظ دايما ان قطع zx متوفرة بكثرة وكمان حوضها اوسع بكتير من ax وده بيخلى الصنايعى يشتغل براحته

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TryToDriveSlow مشاهدة المشاركة

:clapW1 5::clap W15::cl apW15:prince ma2darsh a2ool 8er keda
مشكور جدا على مشاركة حضرتك

صلى على رسول الله
---------------------