قديم 07-05-2012, 05:03 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
عاجل رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

بص حضرتك العفشه يفضل انها تكون جديده بس طبعا الميزانيه بتحكم وكمان عفشة ال 132 الاصليه غاليه اصل انا مقروص منها اوي بس بتستريح بعد كده
انا مركب عندي العفشة نصها الماني ونصها بولندي علشان مزيج من الاسعار
يعني انا مغير طقم البيض والبارات بولندي من كام شهر بس والله مش فاكر الاسعار بس العمليه دخلت في 750 جنيه ولسه من يومين مغير جلب المقصات كلها اماي 3يسمين و3 شمال الطقم جبته الماني ب 120 جنيه وجبت طقم تيش النص بولندي 170 جنيه والالماني 250 جنيه بس العفشه البولندي محترمه متخافش منها وسعرها معقول انما التركي والصيني لأ
اما بالنسبه للمساعدين مقدرش افيدك لأن بتوعي سلام ملعبتش فيهم بس لو الميزانيه كتير عليك خلي حد له معرفه للناس بتوع الاستيراد وهاتهوم استيراد وبقولك معرفه ليه علشان في ناس بتبيع الخلع والتوضيب علي انهم استيراد خلي بالك
كلامك مظبوووووووووووط
ولو عاوز تجيب مساعدين هات مرنو حاجه نضيفه وتستحمل النقر والمطبات اللى عندنا

كمان انصحك بتغيير البيض الامامى بتاع المقصات وهاته تركى فى كرتونه حمرا
وهو عموما كويس معايا ومركبه يجى من 3 شهور واتأكد من التيش والبيض بتاعه وتتأكد من جلب المقصات
معلش الميزانيه هتخرم معاك لكن النضافه حلوه
وياريت ما تشتريش اى حاجه استعمال لانه مخلوع ومش استيراد ويمكن كمان معمول فيه شغل

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك