قديم 29-04-2012, 09:52 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى

هههههههههههههه بجد الفيديوهات كلها سواء حريمى ولا رجالة جامدة

المهم بجد يا جماعة الموضوع فعلا مش ان سواقة البنات ضعيفة وكدة انا اعرف كتير بيسوقو كويس واعرف اكتر بيسوقو وحش بس بجد مش هى دى المشكلة

هما بجد فعلا بيصعبو عليا جدا واى موقف بنت بتتعرضلة الواحد بيحاول يساعدها تخرج من الموقف دة من غير حرج

المشكلة فعلا بقى ان فى اوقات كتير جدا بيكون فى قلة ذوق وعدم احترام فى التعامل ودة الى يغيظ ... يعنى تكون جاية مخالف ومش عارف ترجع لورا وكمان تعد تزعق وتعلى صوتها ... وفى الى تخبطك خبطة وبردة تكون مصممة تصميم شديد انك الى غلطان وانها ملهاش علاقة وخد بقى صوت عالى وزعيق كمان وفى الى ماشية تتراخم ولما تزملها او ترعشلها نور تشوحلك ومش عاجبها ....... انا من وجهة نظرى الشخصية السيكلوفية البحتة هى دى المشكلة

لكن موضوع ضعف فى السواقة او ما الى ذالك مش مشكلة دة واجب علينا اننا نقف جمبهم ونساعدهم بس كل حاجة وليها اصولها واحترامها

وشكرا ع الموضوع الجميل دة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024