قديم 20-04-2012, 06:02 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Re: 45 الف يجيبوا اية؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

اولا مشاكل في الفتيس الاوتو و كل شوية هتلاقي رجة من النقل
ثانيا عيب في التكييف و الحرارة بتاعت العربية
ثالثا في التوكيل نفسهم اعترفوا بالعيوب دي و قالوا موديل 308 نازل بيعالج كل عيوب الموديل 307 .
انا موش بتكلم عن عربيتي فقط انا بتكلم عن 4 عربيات اشتريتهم انا و 3 زمايلي في العمل 3 موديل 2006 و الرابعة موديل 2007 2000 سي سي كلهم كانوا زيرو من الوكالة في دبي و الكل الان و الحمد لله خلصنا من عربياتنا
انا معايا 307 بانورما 1600cc مو 2007 الصراحه الحمد الله ماشاء الله عربيه 10/10 معايا ولا فى رجه ولا اى حاجه والتكييف بتعها ثلاجه بجد معرفش فى دبى النظام ايه بس فى مصر مشكلتها الوحيده انها واطيه فبتحك فى المطبات