قديم 07-04-2012, 09:35 AM
د/احمد الالفي د/احمد الالفي غير متواجد حالياً

د/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond reputeد/احمد الالفي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عار عليكى يامصر

بسم الله الرحمن الرحيم

الاستاذ بيقول

مش فاهم يعني ؟ هوة كدا يعني
عالم جليل ؟ فقية ؟ رسول من عند ربنا وانا مش واخد بالي ؟

لا هو بالتاكيد انت مش واخد بالك من حاجة خالص لان الرجل يتكلم في تخصصه وانت تتكلم فيما لا تفهم بل وتسب ايضا وهي خاصية لا نراها الا في مصر

ولا حول ولا قوة الا بالله

ياحضرتك دة راجل حمار وكلامو زي الزفت .
كيف فهمت كلام الحمار؟اظن لغته لا يفهمها البشر برافو انك فهمتها

واعتقد رديت عليك رد مفيد لكن انت عشان شايف اني رئيس مصلحة الجوازات عالم جليل ومبيغلطتش فأستعميت ردي .
انا لا استعمي يا استاذ ولكن حضرتك تهذي بكلام غير مفهوم

اذا كان شيخ المنصر حازم ابو سماعين الكاذب المنافق . ارسل بعض افراد من ألي ماسكين الحملة لأمريكا
للتبين فالموضوع
اولا الاستاذ الفاضل حازم صلاح ابو اسماعيل رجل محترم من اصل طيب معلوم النسب والسيرة

شهد له الاعداء قبل الاصدقاء كون حضرتك عندك مشاكل نفسية من الاسلام واهله فهذا امر لا يعيبه بل يعيبك

هذا اولا

ثانيا واضح انك مش فاهم حاجة اصلا ان يرسل الشيخ حازم للاستعلام من امريكا فهذا هو الطبيعي طالما ان السلطات المصرية لا تمتلك رد وهو امر يعيب السلطات المصرية وهو فضيحة الا تعرف

جنسية المقيمين علي ارض بلدك

اما ان ترسل مصر لتستعلم فهذه كارثة

الاخ الفلحوص دة الغبي في رأيي ..
رايك ما يهمناش طالما افتي اصحاب الخبرة في الموضوع
رئيس مصلحة الجوازات والجنسية الأسبق يتحدث في موضوع خاص بالجنسية مش بيتكلم في الطبيخ

لوبيتكلم في الطبيخ كنا اخدنا بكلام حضرتك ورمينا بكلامه عرض الحائط

لاا دة تزوير ونفاق وووو ورغي الجهلاء امثال التابعين لة .
انا من التابعين له ولست من الجهلاء بل واحاضر في الجامعة ومعي دكتوراه فارجو ان تخبرنا حضرتك من انت وماذا تعلمت وما هي علاقتك بدين الاسلام؟

وكم تحفظ من كتاب الله

وما هي الاجازات التي حصلت عليها ومن من؟

وما هي
مؤلفاتك العلمية والشرعية

التعديل الأخير تم بواسطة د/احمد الالفي ; 07-04-2012 الساعة 10:11 AM