الموضوع: مطلوب فيس 128
قديم 09-03-2012, 05:35 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب فيس 128

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cena1000 مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا عندى عربية 128 و انا كنت ماشى بالعربية على الدائرى و دايس بنزين جامد لقيت صوت حاجة فى الكبوت وقفت على جمب مش لقيت حاجة و مشيت روحت للميكانيكى لقيت زيت الفتيس كلة بينزل على الارض المهم ركنتها فى الجراج و الفتيس فية شرخ بس روحت انهاردة لواحد بتاع زيت بس بيفهم غيرلى الكوتشة بتاعة الزيت اللى فى الكبلن الشمال المهم الزيت مبقاش ينزل زى الاول المهم الفتيس مش فية اى حاجة من ناحية الحالة يعنى شغال معايا زى الفل بس لو مليت الزيت على الاخر بينزل الزيت على الارض فمش عارف اعمل اية و الشرخ فوق الكبلن الشمال جاى بدوران لتحت من فوق ارجو اصحاب الخبرة تقولى اجيب واحد ولا الحم دة ولا اعمل اية و شكرا
أخى فالله يمكنك شراء الجذء الامامى او الخلفى من الفتيس فالجذء الامامى الذى يركب فيه المارش يسمى حله الفتيس وسعره 100 جنيه اما النصف الخلفى للفتيس سعره 60 جنيه .
ولا داعى لتغير الفتيس طالما انه يعمل بدون اى مشاكل سوى خروج الزيت .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431