قديم 26-02-2012, 10:10 PM
bebonet bebonet غير متواجد حالياً

bebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond repute
عاجل رد: رابطه مالكي بيجو 305

السلام عليكم إخوانى
انا النهارده جبتلكم فكره جديده لانج يعنى GL هههههههه
الفكره جاتنى بسبب كل شويه سلك الدبرياج يتقطع واركب واحد جديد شهر ويقطع
قلت مابيديهاش حاجه من الاثنين احول الدبرياج عندى هيدروليك وده هايتكلف كتير وهاياخد منى وقت وممكن يبقى وحش وحل تانى انى اعمل السلك القديم اللى عندى
اعمل فيه فكره بسيطه رفعت مقاسات الفيبره اللى بتتكسر كل شويه وخليت الخراط اللى عندى فى الشغل عمل زى الفيبره بالظبط بس حديد وركبتها فى السلك القديم لانه بحالته
ورحت مبرشم عليه بنفس المقاسات القديمه وركبت السلك اللى انا عامله وماشى معايا زى الفل طبعا انا قلت ما ابخلش عليكو بالفكره لانكم بتفيدونى برضه
ولو حد عايز ينفذ الفكره دى والسلك الدبرياش مزهقو ممكن يتصل على تليفونى وانا اقوله يعمل ايه بالظبط بس طبعا مش ببلاش لازم يدعيلى كام دعوه
01146128071

التعديل الأخير تم بواسطة bebonet ; 26-02-2012 الساعة 10:13 PM سبب آخر: نسيت وضع رقم تليفونى