قديم 20-02-2012, 02:59 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خلاص نويت أشترى عربية

بص يا استاذ علي الزيرو اللي في 85 مش كتير اوي عندك فيرنا بتبدأ من 69 وعندك لانوس في السبعينات وحضرتك ممكن تدخل علي موقع كونتاكت كار تشوف اسعار الجديد
بس انا مش مرجح الفيرنا عشان للاسف فراملها سيئة وعواملة الامانة فيها سيئة جدا مفهاش اكتر من حزام الامان والانوس مشكلتها ان التقفيل المصري مش كويس اوي ممكن تلاقي فروقات في التابلوه او ممكن االعفشة متكونش كويسة اوي ،
طبعا انا وانا بتكلم مجيبتش سيرة العربيات الصيني نصيحة لحضرتك بلاش تخوض التجربة بتاعت العربيات الصيني لنفس الاسباب الاولانية هتخسر فيها جاااااااامد ،،،، وديما بيكون فيها مشاكل مختلفة عن كل عربية يعني ممكن يطلع حظك الفتيس فيه مشكلة عربية تانية الدينمو ، وعظمهم فيهم مشاكل في العفشة ، فبلاش حضرتك تخوض المغامرة بتاعت العربيات الصيني عشان فلوسك وعشان ميتحرقش دمك
ومبروك علي اي عربية حضرتك تختارها والمهم تكون مستريحلها نفسيا