قديم 23-07-2009, 02:54 PM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمى الكيا سيراتو الجديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

وعلى رأيك الواحد حيعجز وهوه لسه في الموضوع ده
أنا كنت ناوي أجيب كيا سيراتو للمدام عشان تحل من على نفوخي عشان عايزه عربيه جديده بس أنا خلاص بقيت شايل من العربيه ديه ptmnlo123per1128

والله إنت رايق يادكتور وزي العسل ptmnlo123per1114 ماتشارك معانا أو عليناptmnlo123per183 وتقول رأيك في الهاتشباك والليفت باك والحاجات اللي كلها باك ديه ptmnlo123per185وتقولنا وجهة نظرك العلميه في تصنيف أنواع الباك

فعلا الموضوع قلب باك خالص ........هههههههه
نرجع للاول تانى بقى , ايوة كنا بنقول اية ايوة ...... السيراتو ..

على فكرة يا دكتور بولبولان , فى كلام على ان السيراتو الجديدة دى بتسخن فى الكونسل وفى بعض الاماكن كدة فى الداخل , يبدو ان العزل مش تمام فى بعض المناطق , حاول تتحرى الموضوع دة لو تقدر .

و كمان ابعد عن الجنوت ال17 انش دى حتنشف العفشة قوى و حتتعبك فى الطرق المصرية , خليك فى 15 او ال16 بالكتير , اساسا العربية قاعدة العجلات بتاعتها كبيرة اعتقد مش محتاجة مقاس الجنوت دة للثبات او غيرة .