قديم 29-01-2012, 01:46 PM
الصورة الرمزية elmahdy29
elmahdy29 elmahdy29 غير متواجد حالياً
هواياتي: القراءة والرياضة

elmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to all
افتراضي رد: باركولي انا جبت رينو ساندير ستيب واي

الله يبارك فيك ياباشا
اولا بس عايز اقول حاجه بسرعه... اي عربية بتحيب ال100 كلم عادي وبدون مشاكل لان ديه مش سرعه بمقياس التكنولوجيا النهارده... واي حد بيكلم في اي حاجه في اي عربية على سرعة 100 يبقة حاجه خاصه او اي كلام... لكن السرعات اللي فيها كلام من اول 140 ديه بتفرق حقيقي.
انا مقدرتش اجيب بيها اكتر من 170 لاني لسه مسفرتش بيها ... فديه حدود السرعه اللي قدرت اجيبها على الدائري في القاهره
مفيش فيها اي مشاكل لكن لازم تاخد بالك انها عربية عالية .... يعني ماتحاولش تكون على سرعه فوق ال 150 وتعمل غرز وملفات جامده... يعني تخلي سواقتك في السرعات العاليه بتركيز وفي حدود الامان
لو عايز عربية نمرة واحد في المناوارات يبقى تحيب بروتون جين 2 او بيرسونا... ديه عربيات لوتس اصلا
بس السانديرو واللوجان علوهم ممتاز جدا في بلدنا... مفيش حك في مطبات ابدا... مبتقلقش من دخول اي شارع فيه بلاعة طافحة... الى اخره
هي عموما لحد الوقتي العربية كل ما بركبها بحبها اكتر... وده انطباع كويس اسال الله ان يدوم
وتحياتي ليك ولكل المنتدى الرائع