قديم 24-01-2012, 01:35 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد عايز انبوبه بوتاجاز !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_car مشاهدة المشاركة

الحرية والعدالة انا ضد تفكير مكتب الارشاد الخاص بيهم . لكن مع كل افعالهم وانتخبتهم !
والحركة دية كويسة جدا وفعلا لو نزلت منطقة شعبية زي الوراق ألي انا منها هتلاقيهم عاملين شغل حلو اوي في موضوع الأنبيب
بس برضو وبكل صراحة فيها فساد يعني فيها الي يعرفو يتبدي والي يدفع اكتر شوية بيمشي حالو نفس المشكلة ..
انا ودتلهم امبوبة قالو ب 7 جنية . اديتهم 10 علي اساس هيديني ال 3 راح ابتسملي ابتسامة صفرة كدا وقالي تعالة بكرا هاة بكرا ونفضت ومشيت
المرة التانية اكتشفت انها ب 4 جنية ! وادتهملو هما ال 4 خدتها بعد 12 يوم ههههههههه
فالفساد عندنا مش فساد انظمة لكن فساد بيجري في الدم بتاع الشعب .
دى تجاره فى ضروريات الناس !! حسبنا الله و نعم الوكيل