قديم 07-01-2012, 05:38 AM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد والاهتمام من السادة الاعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

انا ان شاء الله ناوى اجيب عربية وبفاضل بين جيلى باندا 2012 وبين الاسبرانزا a113 ارجو معرفة ايهما افضل من حيث الامكانيات الفنية و الكماليات مثل الثبات والتسارع واستهلاك البنزين كما ارجو معرفة اخر سعر لكلا العربيتين وشكرا جزيلا وفى انتظار الرد
السلام عليكم
فيه ردود جتلك في صالح الأسبرانزا
أنا معرفش فى الأسبرانزا لكن الباندا في زميلى فى الشغل جابها 2010 وتقريبا مغير 80% منها فى أول سنه (مش بمزاجه لا غصب عنه) وبيضرب نفسه 100 جزمه أنه جابها ومخلص أجازاته علشان يروح التوكيل (بس الصراحه مدفعش فلوس فى التوكيل هو كان بيروحلهم وهو شايط ويزعق فيهم علشان نفسه يرجعها بس هما كانو بيغيروا ألي بايظ ويرضوه ) ولما تتصلح يقولنا ديه أحسن عربيه فى الدنيا بس هى محتاجه بنوته بتمشى جوا البلد بس مش بتسافر القاهره الأسكندريه كل أسبوع

Ahmed Felefel