قديم 04-01-2012, 07:34 PM
ashoub ashoub غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد عشوب مهندس اتصالات
التخصص العملى: مهندس صيانه اجهزه الكترونيه وهيدروليك
هواياتي: الموسيقى وكتابه الاغانى والصيانه

ashoub has a spectacular aura aboutashoub has a spectacular aura about
افتراضي رد: تحذير من التعامل مع محلات اشرفكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

فرع المطرية اللى بيتكلم عليه صاحب المشكلة موجود فى الجهه الغربية من محطة مترو انفاق المطرية يعتبر قدام المترو مباشرة ولو انت جاى من الناحية الشرقية هتاخد كوبرى المطرية وانت نازل من الكوبرى هتشوفه

بس انا بتعامل معاه بقالى سنين فى اكتر من حاجة وعمرى ما حصل معايا اى شىء وحش بالعكس اسعارهم ممتازة لانهم مستوردين وتجار كبار واخلاقهم ممتازة وناس سمعتها كويسة جداً سواء فى المطرية او الفرع التانى اللى فى مدينة نصر

انا مش بكدب حضرتك بس يمكن فيه سوء تفاهم او البياع غلط وفى الحالة ديه الاصول تراجع المحل وتشوف هيقولك ايه وانا شخصياً ممكن اجى معاك
متشكر جدا على زوق حضرتك واهتمامك بس للاسف انا مكتشفتش المشكله ده بعد الشراء ب 6 اشهر فطبعا صعب انك ترجع الحاجه او تبدلها وعلى فكره انا الى خلانى اشترى من عنده انهم مستوردين وتجار كبار بس هى طبعا مش غلطه بياع لان اى تاجر بيبقى عارف عنده ايه وايه الى متخزن وايه الجديد وعلى فكره انا واحد صاحبى لسه شارى من عنده قريب بس هو كان ناصح كان عارف التاريخ بيتكتب ازاى على الكاوتش فالبياع كان جايبله برده كاوتش قديم وهو رفض الكاوتش وراح جايبله تاريخ جديد فالظاهر كده المشكله كانت فيه انا بس الواحد مبيتعلمش بلاش