قديم 25-12-2011, 04:06 PM
الصورة الرمزية mahmoudfs
mahmoudfs mahmoudfs غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود فوزي
التخصص العملى: هندسه مكانيكي
هواياتي: ميكانيكي و الالكترونات

mahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو المساعده انا بفكر اشتري رينو ميجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmed2511 مشاهدة المشاركة

شكرا لاهتماك
يعني في ناس شغاله فيه بره التوكيل
طب ممكن تقولي علي حد وياريت نمرتوه
ومعلش هو في مشكله في الموديلات القديمه التي هي قبل 2006
وشكرا علي الاهتمام
اخي العزيز
رينو ميجان سياره جميله و ممتازه انا انصح بها .
انتم في مصر توجد عندكم مشكله الكل بيردد بكلام الناس صحيح ام غلط و حسب ما بشوف من مشاركات الاعضاء استفسارات عن ثمن القطع و الاشياء الرخيصه فقط ولا يهتمو الى الصناعه الافضل و المميزه! هذه المهم لهم.شي رجيص جدا.
والرينو ميجان سياره اوروبيه الصنع متفوقه في اوروبا و عندنا في فلسطين لانها بلفعل جميله جدا.انا شريتها لاني كنت اشوفها في الشارع جميله مثل العروس ولا اهتم لكلام الناس المهم انها اعجبتني والقطع حتى الان الحمد لله ولا شي فقط ترس الدفيزر و زيوت و ما شاء الله عيلها بمشي بها 160 ولا اشعر بحاجه .
اكيد بينصحوك تشتري كوري عشان كل يوم تصلح العربيه عندهم لانه قطعها مثل البسكويت رخيصه.
اما المقصود بتحت 2006 كان في مشكله في ترس الدفيزر.فقط

موقعي الخاص حل مشاكل رينو ستروين
http://renault.forumisrael.net/

التعديل الأخير تم بواسطة mahmoudfs ; 25-12-2011 الساعة 04:11 PM