قديم 06-07-2009, 05:35 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير مفصل عن شيفرولية CRUZE (النسخة مصرية + صور)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة may once come true مشاهدة المشاركة

الواضح ان حضرتك انسان مهذب جدا وبترد علي كل استفسارات الناس
بس عندي سؤال لحضرتك
ان لية شهر بالظبط ومش راسي للاسف علي نوع للعربية الي عايز اخلص واجبها وانا الي موقف الشرة لغاية مستقر علي عربية
وكل مافكر في حاجة تطلع عربية غيرها يعني انا لو مكنش لية نصيب في دي هجيب الالنترا لانها عجبني قوة المحرك بتاعها
وهية الي كان عليها الاختيار قبل ماشوف دي في المعرض
بس دي طبعا مش هقدر اعلي فوق المانوال بتاعها لان سقفي110 في الفلوس والي مقلقني قدرة الماتور 107 حصان وفي التوكيل اتكلموا عن العزم ان النسبة مابين العزم والهورس باور هية الي بتحكم وانا الصراحة مبفهمش في الحاجات دي
فياريت لو حضرتك تتكرم علية وتوضحلي الامور دي لان مثلا اية الفرق ان موتور 1600سي سي يدي 107 وواحد يدي121 مش دة معناة ان الموتور اقوي كدة
يريت توضحلي الفكرة خاصة ان المبلغ الي هدفعة فيها مثلا يخليني اجيبها اتوماتك في الالنترا
وليك كامل احترامي

شكر على كل الكلام الجميل دوت

و انا هرد عليك على حسب معلومات المتواضعة

الفرق ممكن يكون فى تكنولوجيا تصنيع محرك السيارة

او فى وزن العربية او تربو او طريقة تصنيع المحرك او معرفش غير كدة ptmnlo123per1127

و لو انت محتار فى شراء سيارة معية ممكن تعمل مقارنة بيها و الناس اى هتقدر تفيدك هتفيدك

فى اللبنك دة

http://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=3