قديم 24-12-2011, 08:54 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أخيراً لقيت مهندس بيفهم فى كهرباء العربيات ومش بيفتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amazing882 مشاهدة المشاركة

بعد عناء وشقاء لمدة سنه من ساعة ما اشتريت عربيتى الستروين C3 وبعد ما كل انصاف المهندسين خربوا العربية بما فيهم بتوع مراكز الخدمة الشهيرة بدون ذكر اسماء وكل واحد اتدرب في العربية بما فيه الكفاية وأخد خبرة على قفايا وبعد ماصرفت عليها قرب ال17 ألف عشان الناس اللى بتحب تفتى, لقيت واحد يطلق عليه مهندس فعلاً راجل محترم وفاهم بجد واستاذ فى كنترول السيارات هو مهندس فريد شوقى, نصيحة أى حد تعب زى حالاتى من الفَتى وعايز يوفر فلوسه وياخد خدمة محترمة يطلع على هناك على طول ويدعيلى, وهتلاقى هناك مهندس صغير اسمه بيسو الراجل ده عبقرى بجد وفى قمة الاحترام.
الراجل مكانه فى مدينة نصر بعد بوابة الوفاء والأمل وتليفونه 01223236021 ( العنوان بالتفصيل : ادخل من شارع عباس العقاد وأفضل ماشى على طول لحد ماتوصل لشارع ذاكر حسين وبعدين امشى شمال لحد ماتوصل لبوابة الوفاء والأمل هتلاقى بعدها بشوية بس على الصف التانى سور اصفر بتاع حاجه تبع الجيش لف وأدخل الشارع ده لحد ماتلاقى عربيات كتير واقفة هو ده مكانه, هو مكان مش تحفة بس الخدمة فعلا تحفة) روح هناك وقوله انا جايلك من طرف محمد عبد المنعم صاحب الC3 الخضراء وهو هيعمل معاك احلى واجب "يعنى اعمل حسابك فى ضعف المبلغ على طول"
اسف للإطالة ولو حد راح هناك وعجبته الخدمة يبقى يدعيلى
شكرا على الغفادة بس هل هوا متخصص في السيتروين بس أو الفرانساوي بصفة عامة ولا عنده عربياات متنوعة؟