قديم 27-11-2011, 12:45 AM
الصورة الرمزية Dr. Mostafa El Nazer
Dr. Mostafa El Nazer Dr. Mostafa El Nazer غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يصف نفسه غير المغرور .....
التخصص العملى: باحث في الفلك و الأقمار الصناعية
هواياتي: القراءة في جميع المجالات، كتابة القصص القصيرة، قراءة الشعر، جميع أنواع الرياضة البدنية

Dr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to all
افتراضي رد: هتتصرف ازاى ؟؟؟؟؟ لو حد قفل عليك

انا حصلتلي مرة واحده و كنت نازل من عند الدكتور و أنا تعبان خالص و الدنيا برد و اللي كان راكن ورايا تاكسي و الظاهر انه ركن و راح البيت لأني وقفت في الشارع حوالي ساعة و محدش ظهر .... المهم استعنت بالله و شديت نفسي و أنا ورا التاكسي لغاية ما حركته لمسافة مترين في حوالي ساعة تانية و كل ما اتعب اريح كام دقيقة و أرجع أكمل .... و بعد ما خرجت بالعربية فكرت و قلت ما أنا أكسرله حاجة في العربية و أخربله الكاوتش " إنتقاماً منه " .... و بعدين قلت اللهم اخزيك يا شيطان و المسامح كريم ...... بس في الحالات اللي زي كده ساعات بيكون المسامح " عبيط " لأن اللي بيقفل عليك مش بيفكر فيك لما يتربس عربيته و يمشي و ما يخليش مجال انك تتعامل معاها.
انا كتير باضطر أركن ورا ناس و اقفل عليهم لكن باخلي العربية سهلة الحركة مش باتربسها و بافضل شايل هم اللي انا قافل عليه لغاية ما أرجع .....

مصطـفـى النـــاظـر
"مصري و أفتخر"