قديم 24-11-2011, 04:47 PM
abu_ruqayyah abu_ruqayyah غير متواجد حالياً

abu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى ثوار التحرير الان

والله يا مرمر المشكلة فى الفترة دى اللى احنا فيها ان المعلومات اصبحت كتيرة قوى والاشاعات فظيعة والواحد متخبط مابقاش عارف يصدق دول ولا دول وتبصي تلاقي دا جاب فيدوا ودا يرد بعشرة والاول يرجع يرد بعشرين ...........يعنى المواضيع فيها لغط و جدال كتير جدا ، فأنسب حاجة اننا نعملها ودى من وجهة نظرى الشخصية اننا نهدى على نفسنا شوية ونحاول نقرب من بعض اكتر وما نديش فرصة لحد ان بتلاعب بينا احنا كشعب مصري طيب واصيل ولا نسكت لما الحكومة تضرب متظاهرين فى حالهم ولا نسكت لما ناس تحاول تحرق الاقسام ولا نسكت على مماطلة المجلس العسكرى وكمان ما نعزلهوش مرة واحدة ونخلى البلد ضهرها عريان واحنا مش عارفين مين يمسك وكمان لازم نعرف ان لا انا ولا انتى ولا ميدان التحرير ولا حتى سكان القاهرة وضواحيها هما بس مصر ولازم كلنا لو بنحب بعض ناخد راى بعض سواء بقي نعمل انتخابات المجلس او استفتاءات او انتخابات رئاسية ونحاول ما نحجرش على رأى ابويا وابوكى و الناس اللى هى ملهاش فى السياسة ونعلمهم بشويش وبالراحة ازاى يمارسوا الديمقراطية والحرية ........طب انتى تعرفي ان فى واحد من ضمن المرشحين وبينزل ميدان التحرير واقسملك بالله العلى العظيم ان كانا نفسي يمسك مصر لكن على الرغم انه بينزل ومساند للثوار وكدا وانا بحبه فانا بقول لأ انا مش هحجر على اراء الناس ويوم الانتخابات هنزل اديله صوتى ( ولو انى حسيت للحظة كدا معينه انه بيجامل الثوار عشان مصلحة ومعنى بيجاملهم هنا انه مش بيلوم عليهم فى اى حاجة ولا بيتكلم عن محاولات اسقاط الشرطة ) لكن اهو بيعمل لمصلحته وما اقدرش الومه