قديم 25-06-2009, 11:21 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Bolbolan يطلب المساعده فى التفكير لشراء....

لآ يا أحمد ! لو ناوى تتجوز من وراء شراء أعضاء المنتدى لسيارات ! هههاههها يبقى أسنانك

ح تقع قبل ما تلم أول 10000 ج و دول يا دوب يجيبوا توكتوك و هندى كمان !ptmnlo123per1106

عموما أنا ح أنزل الاسبوع ده بس لما الحر يعدى و أشوف الكروز و النيوسيراتو وعلشان مستر غبور

ما يزعلش ح أبص على الالنترا و النيوأكسنت ! و اذا كان لازم أشترى خليجى يبقى أحسن لى انى

أنتظر حتى 1/10 وأشترى خليجى على أبوه من الخليج و أحضرها مصر و أستفيد من تخفيض ال 10%

جمارك بالاضافه الى احتمال انهم بيرخصوا السيارات هناك آخر السنه بشكل حقيقى !

الحمد لله أنا موش مستعجل لآن معى سياره و فى نفس الوقت أنا موجود شهر و موش موجود شهر !

بس ده لا يمنع برده الآصدقاء يقولوا رأيهم ! فين نيسان و فين فادى و فين أبو نورا و...و...و... ptmnlo123per144

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127